• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Afyonkarahisar Valiliği
T.C. Afyonkarahisar Valiliği
T.C. Afyonkarahisar Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İmza Yetkileri Yönergesi Tarihçe İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Bilgi Edinme Başvurusu
  • AFYONKARAHİSAR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    2021 GYUD Haberler Validen Haberler Duyurular Etkinlikler Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
1
Temmuz2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • Nurullah KAYA
        • Dr. Mehmet BOZTEPE
        • Mehmet KEKLİK
        • Ömer TEKEŞ
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Bilgi Edinme Başvurusu
  • AFYONKARAHİSAR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Vakfı Başkanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • 2021 GYUD
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM
VALİLİK
  • Yöneticilerimiz
    • Valimiz
    • Vali Yardımcıları
      • Nurullah KAYA
      • Dr. Mehmet BOZTEPE
      • Mehmet KEKLİK
      • Ömer TEKEŞ
  • Valilik Birimleri
    • Özel Kalem Müdürlüğü
    • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    • İdare ve Denetim Müdürlüğü
    • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
    • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
    • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
    • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
    • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
    • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
    • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Enerji Yönetim Birimi
  • İmza Yetkileri Yönergesi
  • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
  • İl Protokol Listesi
  • Kurumsal Kimlik
  • Bilgi Edinme Başvurusu

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

 
Dr. Gülsüm ATEŞ DOĞAN
112 Acil Çağrı Merkezi Müdür V.
 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü Görevleri
 
a) İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
b) Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
c) Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
ç) Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmet içi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
d) Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
e) İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
f) İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
g) İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
ğ) İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
h) Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
ı) Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
i) Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
j) Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
 
Kamu Hizmet Standartları Tablosu
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Burmalı Mahallesi Dervişpaşa Caddesi No:10 Merkez / Afyonkarahisar
0 272 214 0760