Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Afyonkarahisar Valiliği
T.C. Afyonkarahisar Valiliği
T.C. Afyonkarahisar Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İmza Yetkileri Yönergesi Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz Kurumsal Kimlik
  • AFYONKARAHİSAR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    Resmi Yazışma Klavuzu Haberler Validen Haberler Duyurular Etkinlikler Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
21
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • Uğur KOLSUZ
        • Ali UYSAL
        • Mehmet KEKLİK
        • İhsan AYRANCI
        • Ali ARIKAN
        • Özlem KILIÇTÜRK
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Kurumsal Kimlik
  • AFYONKARAHİSAR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Vakfı Başkanlığı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Resmi Yazışma Klavuzu
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM
 

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğüne 2023 yılında 729 Bin 146 Çağrı Geldi

21.12.2023

Afyonkarahisar 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü 7 kurumun koordineli hizmeti ile vatandaşların acil çağrılarına hızla yanıt veriyor. Reaksiyon süreleri ile Türkiye ortalamasının üzerinde bir performans ile hizmet veren 112’ye 2023 yılında 729 bin 146 çağrı geldi.

Türkiye'de acil durumlarda ihbarda bulunmak için sağlık, emniyet, yangın, güvenlik gibi konularda ayrı ayrı numara kullanılmasına son verilmişti. Bu kapsamda tüm çağrılar artık 112 bünyesinde toplanıyor ve tüm acil ihbarlar 112 üzerinden alınıyor.

Yeni Nesil 112 Sistemi ile vatandaşların tek bir numarayı öğrenmeleri ve acil yardım çağrısı alındıktan sonra en kısa sürede olay yerine ya da acil durumdaki kişilere ulaşmak kolaylaşırken, arayan kişinin nokta olarak adresinin sistemde görünmesi ile de ekiplerin işlerini hızlandırıyor.

Jandarma, emniyet, sağlık, orman, itfaiye ve AFAD olmak üzere toplam 7 kurumun koordineli olarak hizmet verdiği Afyonkarahisar 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, 7 gün 24 saat esasına dayalı olarak vatandaşlara hizmet veriyor.

2023 yılında 729 in 146 Çağrı Geldi

112’ye 2023 yılı boyunca toplamda 729 bin 146 çağrı geldi. Bu çağrılardan 396 bin 294’ü asıllı çağrı iken 332 bin 832’si asılsız çağrı. Yüzdelik oran olarak bakıldığında ise gelen çağrıların yüzde 54’ü asıllı, yüzde 45’i ise asılsız ihbar.

İlk Sırada Sağlık Var

Kurumlar açısından bakıldığında ise ilk sıra 191 bin 468 çağrı ile sağlıkta. 125 bin 226 çağrı ile ikinci sırada emniyet çağrıları yer alıyor. Diğer kurumlara ait çağrılara bakıldığında ise 2023 yılında 25 bin Jandarma, 13 bin itfaiye, 2 bin AFAD ve 1 orman çağrısı yer alıyor.

112’de bir çağrı karşılama memuru ortalama 24 saniyede ihbarları alırken, kurumlar ise 2 ile 4 saniye arasında değişen sürelerde gelen çağrılara reaksiyon gösteriyor. Türkiye ortalamasının üzerinde bir hızla çalışmalarını sürdüren 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, 6 Şubat depremlerinde çağrıları kabul ederek de başarılı bir çalışmaya imza atmıştı.

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Burmalı Mahallesi Dervişpaşa Caddesi No:10 Merkez / Afyonkarahisar
0 272 214 0666
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız